Ishq ke Rang


آقا صلی اللہ علیہ وسلم 
کی محبت

ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ ﻣﺎﺩﮦ ﺣﺐ ﮨﮯ۔
ﺣﺐ کا ﻣﻌﻨﯽٰ ﭘﯿﺎﺭ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻐﯿﺮ ﭘﯿﺎﺭ ﮐﮯ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﮩﻠﻮﺍﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﻘﺪﺍﺭ ﮨﯽ
ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻧﺴﺎﻥ
ﮐﺎ ﻣﺎﺩﮦ ﺍﻧﺲ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺲ کا ﻣﻌﻨﯽٰ ﺑﮭﯽ ﭘﯿﺎﺭ ہے، ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﭘﯿﺎﺭ ﮨﯽ ﭘﯿﺎﺭ ﮨﻮﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ۔ ﺟﯿﺴﮯ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ
ﺑﺰﺭﮒ ﺍﮨﻞ ﺗﺼﻮﻑ
ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻋﺎﻟﻢ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ
”ﺍﻥ ﺍﻟﻠﮧ ﻭ ﻣﻼﺋﮑﺘﮧ
ﯾﺼﻠﻮﻥ ﻋﻠﯽ ﺍﻟﻨﺒﯽ“ کے
ﻣﻌﻨﯽٰ ﮐﯿﺎ ہیں؟ ﻋﺎﻟﻢ
ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﻣﻌﻨﯽٰ کیے کہ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﻼﺋﮑﮧ ﻧﺒﯽ ﺻﻠّﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﭘﺮ ﺩﺭﻭﺩ
ﺑﮭﯿﺠﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺑﺰﺭﮒ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﯾﮧ ﻣﻌﻨﯽٰ ﻧﮩﯿﮟ،
ﺍﺱ کے ﻣﻌﻨﯽٰ ہیں ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﻭﺭ ﻣﻼﺋﮑﮧ ﺣﺒﯿﺐ ﺻﻠّﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺳﮯ ﭘﯿﺎﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﺍﮨﻞ ﺩﻝ ﮐﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺎﺭ ﮨﯽ ﭘﯿﺎﺭ ﺗﮭﺎ ﯾﮧ ﭘﯿﺎﺭ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﻠﻢ ﺍﯾﮏ ﻣﺆﻣﻦ ﺑﺤﯿﺜﯿﺖ ﻣﺆﻣﻦ ﺍﭘﻨﮯ ﺣﺒﯿﺐ ﺻﻠّﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﺳﮯ
ﺿﺮﻭﺭ ﺑﺎﻟﻀﺮﻭﺭ ﻗﺎﺋﻢ
ﮐﺮﻟﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺍﺱ
ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮨﯽ
ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﺘﺎ۔ ﺟﯿﺴﮯ ﮐﺴﯽ
ﺷﺎﻋﺮ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ:

ﻋﺸﻖ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺧﺪﺍ ﺍﮮ ﺩﻝ
ﺟِﺴﮯ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﮩﯿﮟ

ﻻﮐﮫ ﻣﺆﻣﻦ ﮨﻮ ﻣﮕﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ
ﻣﯿﮟ ﮐﺎﻣﻞ ﻧﮩﯿﮟ

ﻣﺤﻤﺪ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﺩﯾﻦ ﺣﻖ ﮐﯽ ﺷﺮﻁ ﺍﻭﻝ ﮨﮯ ﺍﮔﺮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﭽﮫ ﺧﺎﻣﯽ ﺗﻮ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﻧﺎﻣﮑﻤﻞ ﮨﮯ

ﮐﺸﻒ ﺍﻟﻤﺤﺠﻮﺏ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﺩﺍﺗﺎ ﮔﻨﺞ ﺑﺨﺶ
ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺮﺣﻤۃ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻋﻼﻣﮧ ﻗﺸﯿﺮﯼ ﺳﮯ ﻧﻘﻞ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ 
ﮐﮧ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﻣﻌﻨﯽٰ ﺧﻮﻑ ﺗﺮﮎ ﺣﺮﻣۃ ﻭ ﺍﻗﺎﻣۃ ﺍﻟﺨﺪﻣﺖ ﯾﻀﯽ۔

ﻣﺤﺒﺖ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺤﺐ ﮐﮯ
ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﯾﮧ
ﺧﻮﻑ ﺭﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮐﮯ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﺍﻭﺭ
ﻋﻈﻤﺖ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﯽ ﻧﮧ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ۔ ﺩﺍﺋﻤﯽ ﻣﺤﺒﻮﺏ
ﮐﯽ ﺗﻌﻈﯿﻢ ﻣﺤﺐ ﮐﮯ ﺩﻝ
ﻣﯿﮟ ﺭﺍﺳﺦ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ
ﺩﺍﺋﻤﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﻧﻮﮐﺮﯼ ﮐﺮﺗﺎ ﺭﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺒﺖ کا ﺗﻘﺎﺿﺎ ﯾﮧ ﮨﮯ
ﮐﮧ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ
ﻣﯿﮟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﮮ ﺍﮮ ﻣﯿﺮﮮ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺗﯿﺮﮮ ﺩﺭ ﭘﮧ ﻧﻮﮐﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﻻﺋﻨﯿﮟ
ﻟﮕﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ
ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ۔ ﺑﺲ ﻣﺠﮭﮯ
ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻻﺋﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﮐﮭﮍﺍ
ﮐﺮﺩﮮ۔ ﺗﯿﺮﮮ ﺍﺻﻄﺒﻞ ﻣﯿﮟ ﻋﺮﺑﯽ ﮔﮭﻮﮌﮮ، ﺗﺎﺯﯼ، ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﮩﺖ ﺷﺎﻧﺪﺍﺭ ﮔﮭﻮﮌﮮ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﺍﺻﻄﺒﻞ ﮐﮭﮍﺍ ﮨﻮﺍ ﮨﻮﮞ
ﻗﺒﻮﻝ ﻓﺮﻣﺎﺩﮮ۔ ﺻﺤﺎﺑﮧ
ﮐﯽ ﺳﯿﺮﺕ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﮐﯿﺎ
ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺎ
ﺍﻧﺪﺍﺯ ﯾﻘﯿﻨﺎ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﯾﺎ
ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ
ﺍﻗﺪﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ
ﺑﯿﭩﮭﺘﮯ ﺗﮭﮯ
”ﮐﺎﻧﮩﻢ ﻋﻠﯽٰ ﺭﺅﺳﮩﻢ ﺍﻟﻄﯿﺮ“ ﮔﻮﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﭘﺮﻧﺪہ بیٹھا ہے ﺍﻭﺭ ﮨﻠﺘﮯ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﮐﮩﯿﮟ ﭘﺮﻧﺪﮦ ﺍﮌ ﻧﮧ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮐﯽ ﻧﻮﮐﺮﯼ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻋﺎﻟﻢ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﺎ ﮔﮭﺮﺑﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﺍﻭﻻﺩ، ﻭﻃﻦ، ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﺎﻥ ﺗﮏ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﭘﺮ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﮐﺮﺩﯼ۔ ﺍﻟﻠﮧ ﺭﺏ
ﺍﻟﻌﺰﺕ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﮯ
ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺻﻠّﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﻗﺎﺋﻢ
ﺭﮐﮭﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺁﺩﺍﺏ
ﺳﮑﮭﺎﺋﮯ۔ ﮐﮩﯿﮟ ﯾﮧ ﺣﮑﻢ
ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ 
”ﻻﺗﺮﻓﻌﻮﺍ ﺍﺻﻮﺍﺗﮑﻢ ﻓﻮﻕ ﺻﻮﺕ ﺍﻟﻨﺒﯽ“ ﺍﭘﻨﯽ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮐﯽ ﺁﻭﺍﺯ ﺳﮯ ﺑﻠﻨﺪ ﻧﮧ ﮐﺮﻭ۔ ﺍﻭﺭ ﺣﮑﻢ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ
ﮐﮧ ”ﻭﻻﺗﺠﮩﺮﻭ ﺍﻟﮧ
ﺑﺎﺍﻟﻘﻮﻝ ﮐﺠﮩﺮ ﺑﻌﻀﮑﻢ
ﻟﺒﻌﺾ ﺍﻥ ﺗﺤﺒﻂ ﺍﻋﻤﺎﻟﮑﻢ
ﻭﺍﻧﺘﻢ ﻻﺗﺸﻌﺮﻭﻥ“۔
(ﺍﻟﺠﺮﺍﺕ)
ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺻﻠّﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ
ﻭﺳﻠﻢ ﺳﮯ ﺑﻠﻨﺪ ﺁﻭﺍﺯ ﻣﯿﮟ
ﮐﻼﻡ ﻧﮧ ﮐﺮﻭ ﺟﯿﺴﺎ ﺁﭘﺲ
ﻣﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮ۔ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺴﺎ
ﮐﺮﻭ ﮔﮯ ﺗﻮ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ
ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺿﺎﯾﻊ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ
ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﯽ
ﺧﺒﺮ ﺑﮭﯽ ﻧﮧ ﮨﻮﮔﯽ۔ ﺍﺱ
ﮐﺎ ﻣﺜﺎﻝ ﯾﻮﮞ ﺳﻤﺠﮭﯿﮟ
ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﮔﻨﺪﻡ
ﮐﺎ ﺫﺧﯿﺮﮦ ﮨﻮ ﻟﯿﮑﻦ ﻧﯿﭽﮯ
ﺳﮯ ﺫﺧﯿﺮﮦ ﮐﻮ ﭼﻮﮨﮯ
ﮐﺘﺮﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎ
ﺧﺎﺗﻤﮧ ﮐﺮﺩﯾﮟ۔ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ
ﻭﺍﻻ ﺗﻮ ﺍﻭﭘﺮ ﺳﮯ ﮐﮩﮯ ﮔﺎ
ﮐﮧ ﻣﯿﺮﮮ ﭘﺎﺱ ﺑﮍﺍ
ﺫﺧﯿﺮﮦ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ
ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺧﺎﺗﻤﮧ
ﮨﻮﭼﮑﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﻟﮏ ﮐﻮ
ﺍﺱ ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ
ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ
ﭘﺎﺱ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﺧﯿﺮ ﮐﺎ
ﮈﮬﯿﺮ ﮨﻮ ﻟﯿﮑﻦ ﺁﺩﺍﺏ ﮐﯽ
ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ
ﺳﮯ ﻭﮦ ﮈﮬﯿﺮ ﺧﺪﺍ ﮐﮯ
ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺧﺘﻢ ﮨﻮﺭﮨﺎ ﮨﮯ
ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺑﮯ ﺍﺩﺏ ﮐﻮ
ﮐﻮﺋﯽ ﻋﻠﻢ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔
ﺍﮔﺮ ﮐﺘﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﮔﻨﮩﮕﺎﺭ ﮨﮯ
ﻟﯿﮑﻦ ﺁﺩﺍﺏ ﮐﯽ
ﺑﺠﺎﺁﻭﺭﯼ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ
ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﺨﺸﺶ
ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺟﺮ ﻋﻈﯿﻢ ﻣﻞ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﺟﯿﺴﮯ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﯼ
ﮨﮯ ”ﺍﻥ ﺍﻟﺬﯾﻦ ﯾﻐﻀﻮﻥ
ﺍﺻﻮﺍﺗﮩﻢ ﻋﻨﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ
ﺍﻭﻟٰﺌﮏ ﺍﻟﺬﯾﻦ ﺍﻣﺘﺤﻦ ﺍﻟﻠﮧ
ﻗﻠﻮﺑﮩﻢ ﻟﻠﺘﻘﻮﯼٰ ﻟﮩﻢ ﻣﻐﻔﺮۃ ﻭﺍﺟﺮ ﻋﻈﯿﻢ۔
(ﺍﻟﺤﺠﺮﺍﺕ)
ﺑﯿﺸﮏ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺁﻭﺍﺯ ﮐﻮ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠّﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﺭﮐﮭﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻗﻠﻮﺏ ﮐﻮ ﺧﺪﺍ ﻧﮯ ﺗﻘﻮﯼٰ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﭼﻦ ﻟﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ
ﻣﻐﻔﺮۃ ﺍﻭﺭ ﺍﺟﺮ ﻋﻈﯿﻢ
ﮨﮯ۔ ﺣﺎﻻﻧﮑﮧ ﻣﻐﻔﺮﺕ ﮐﺎ
ﻟﻔﻆ ﺑﺘﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ
ﺳﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﺳﺮﺯﺩ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻣﻐﻔﺮﺕ ﮔﻨﺎﮨﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﻌﺎﻑ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﮨﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺩﻝ ﻣﯿﮟ ﺣﺒﯿﺐ ﺻﻠّﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﺩﺏ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻧﮧ ﺻﺮﻑ ﻣﻐﻔﺮﺕ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺟﺮ ﻋﻈﯿﻢ ﮐﺎ ﺍﻋﻼﻥ ﮨﻮﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺍ ﮐﮧ ﺍﺩﺏ ﻭﺍﻻ ﭘﺎﮔﯿﺎ ﺑﮯ ﺍﺩﺏ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﮨﻮﮔﯿﺎ۔ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﮨﻞ ﺩﻝ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ 

”ﺑﮯ ﺍﺩﺏ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﻣﺎﻧﺪ ﺍﺯ ﻟﻄﻒ ﺭﺏ“ ﺑﮯ ﺍﺩﺏ ﺭﺏ ﮐﮯ
ﻟﻄﻒ ﺳﮯ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﮨﻮﮔﺎ۔

Post a Comment

0 Comments